BEKÆMPELSE AF HVIDVASKNING AF PENGE
1. Formålet med AML-procedurer i Faro Entertainment N.V. er ikke at tillade virksomheden at blive brugt eller involveret i en hvidvaskningsaktivitet eller -ordning, at opdage og rapportere hændelser, herunder mistænkelige transaktioner, til relevante kompetente myndigheder i overensstemmelse med gældende bestemmelser om bekæmpelse af hvidvaskning af penge, for at bevare alle relevante oplysninger, der er i selskabets besiddelse, og som kan kræves af de relevante myndigheder, der undersøger mistænkelig aktivitet, og at samarbejde med de nævnte myndigheder som det kan være nødvendigt.
2. Virksomheden indfører de nødvendige komponenter i et effektivt AML-program:
Korrekte KYC-procedurer;
Overvågning og vurdering af spillerens risikoindikatorer og betalingsrisikoindikatorer
Afbødning af risici ved at gennemføre passende udbetalingspolitikker
Udpegning af en AML Officer
at sikre, at medarbejderne er opmærksomme på risiciene, procedurerne og deres forpligtelser med hensyn til rapportering af AML
Periodisk revurdering af situationen og tilpasning af politikker, som måtte være nødvendige for at sikre, at de er tilstrækkelige til enhver tid. En sådan vurdering skal være hensigtsmæssig og skal tages op til fornyet overvejelse i lyset af eventuelle ændringer i omstændighederne, herunder indførelse af nye produkter eller ny teknologi, nye betalingsmetoder fra kunder, ændringer i kundedemografiske ændringer eller andre væsentlige ændringer, og under alle omstændigheder revideres mindst en gang om året. MLCO er ansvarlig for overvågningen, opdatering og styring af overholdelse af, og den interne kommunikation af, AML-politikker og -procedurer.
3. For at få adgang til spillene kræver Faro Entertainment N.V. den potentielle spiller at indtaste alle obligatoriske oplysninger, der anmodes om på registreringsformularen på hjemmesiden, især: navn og efternavn, adresse og kontaktoplysninger, gyldig e-mail-adresse, pasnummer, relevante betalingsoplysninger (inklusive kreditkortnummer, udløbsdato), som alle kunden garanterer at være sande og korrekte. Faro Entertainment N.V. forbeholder sig retten til at lukke en konto, hvis oplysninger viser sig at være falske eller vildledende som følge af kontrolmekanismer, som virksomheden anvender. For udbetalinger brugeren har til at uploade sit pas og en regning og efter gennemgang og godkendelse af disse dokumenter, vil udbetalingen ske.
4. Kundeoplysninger gennemgås af teamet for at sikre deres nøjagtighed, og i visse tilfælde kan der blive anmodet om yderligere bevis for adresse og identitet, især i tilfælde, hvor kunden bliver aktiv. Visse kunder fremhæves automatisk som kunder med højere risiko og kan som standard ikke foretage indskud automatisk i systemet. Sådanne kunder tildeles et højere risikoniveau baseret på en række parametre, herunder, men ikke begrænset til: bopælsland, udstedelsesland, IP-log, antal transaktioner inden for en bestemt periode osv.
5. Brugere har ikke tilladelse til at have mere end en medlemskonto. Hvis brugeren forsøger at åbne mere end en medlemskonto, vil alle væddemålskonti, som brugeren forsøger at åbne, blive blokeret eller lukket, og alle væddemål eller gevinster fra din lukkede eller blokerede konto annulleres efter kasinoadministrationens skøn.
6. Brugere skal indtaste alle obligatoriske oplysninger, der anmodes om, i registreringsformularen, især identitet, adresse og kontaktoplysninger, herunder en gyldig e-mail-adresse, bopæl, telefonnummer, fødselsdato, relevante betalingsoplysninger; som alle skal være sande og korrekte.